За вагомий внесок в розвиток економіки України, сумлінну сплату податків, досягнення високих економічних показників та бездоганну ділову репутацію, Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАРМАСТОР» (МЕРЕЖА «АПТЕКА ДОБРОГО ДНЯ») нагороджено почесним званням «Підприємство року 2024».
«Аптека Доброго Дня» налічує понад 300 аптек по всій країні й близько 16 000 SKU продукції.
Компанія перезавантажила старий аптечний ринок - першою почала відкривати аптеки фарм маркети, які закривали потребу не тільки в ліках. На полицях аптек можна знайти близько 200 косметичних брендів.
Якщо звичайна аптека асоціюється з хворобою, то «Аптека Доброго Дня» має уособлювати місце здоров’я та краси. Саме тому головна ідея компанії - навчити кожного українця культурі споживання ліків, турбуватися про своє здоров’я та вживати заходів превентивної медицини.
Для цього на YouTube-каналі була створена Академія Сталого Здоровʼя, де профільні спеціалісти розповідають не як лікувати певну хворобу, а як не допустити її появи. Кожен фармацевт мережі може дати поради щодо приймання ліків та піклування про своє здоров’я.
Торгові точки мережі не припиняють працювати у прифронтових регіонах, щоб кожен міг отримати необхідні ліки та товари для догляду.
Цьогоріч «Аптека Доброго Дня» приєдналась до державної програми «Національний кешбек», щоб клієнти повертали 10% коштів за покупки українських товарів. Щоб скористатися нею, достатньо оформити спеціальну картку в банку та активувати її через застосунок «Дія».
Також мережа оптимізує внутрішню систему, щоб якісніше та швидше обслуговувати українців. Мова йде про нову більш об’ємну систему супроводу клієнта від моменту покупки до процесу прийняття препаратів. Для цього розширюється електронний рекомендаційний довідник комплексних підказок, який використовують фармацевти при відпустці товару та CRM-фахівці для інформаційної розсилки.
Соціальні й благодійні ініціативи компанії спрямовані на підтримку здорового та щасливого дитинства. Вчетверте «Аптека Доброго Дня» взяла участь у сімейному фестивалі «Мамазліт», який об’єднує та підтримує родинні цінності. Перед школою захід «Омріяний мамазліт» пройшов у Бучанському міському парку. На своїй локації компанія встановила величезний піратський корабель, батути, атракціон з іграшками, водне поло, б’юті зону з європейською косметикою, де робила мейкап та проводила лекції.
Окремої уваги заслуговує благодійний проєкт «Сильні серця», мета якого закупити серцеві імпланти (оклюдери) дітям із дефектом міжпередсердної перетинки, які повільно набирають вагу та схильні до частих бронхолегеневих захворювань. Від березня компанія перераховує 2 грн з кожної проданої одиниці низки косметичних брендів благодійному фонду «Дитяче серце», а вони - Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України, де маленьким пацієнтам ставлять оклюдери. Завдяки ініціативі здорове серце тепер мають п’ятеро дітей з Київської, Чернігівської областей, Одещини та Донбасу.
Крім того, понад рік «Аптека Доброго Дня» реалізує спільний соціальний проєкт з Farmak «Ліки утилізуй - планету рятуй!». Мета ініціативи - запобігти потраплянню лікарських препаратів у навколишнє середовище та знизити шкоду для екології та здоров’я людини. Здати протерміновані медикаменти для безпечної утилізації шляхом високотемпературного спалювання можна у 30 аптеках мережі.
Підтримує компанія і військових, яким передає медикаменти та техніку за потребою. Також цьогоріч співробітники «Аптека Доброго Дня» здали кров на потреби поранених військових та цивільних, які потребують переливання. День донації пройшов в офісі мережі за участю громадської організації «Агенти крові» та Інституту серця МОЗ України.
Об’єднує кожен крок всіх співробітників компанії нова корпоративна програма «Клієнтолюб» - людиноцентрична на всі 360 як всередині мережі, так і у ставленні до клієнта. Основна її мета – проявляти емпатію одне до одного у велику війну, бути новаторами у час змін та експертами, щоб кожен клієнт отримав підтримку та професійну консультацію, а компанія успішно розвивалась.
Сайт мережі: https://www.add.ua/ua/