Група компаній «Аптека Доброго Дня» - це 721 аптека по всій країні, де представлено близько 16 тисяч найменувань продукції та працюють понад 4 тисяч співробітників.
Повномасштабна війна змінила кожного, у тому числі великий бізнес. Стан здоров’я українців погіршився, тому «Аптека Доброго Дня» поставила за мету донести кожному клієнту, як важливо любити себе та піклуватись про свій стан до виникнення хвороби. «Не лікуватися, а не хворіти», - таке гасло ми транслюємо. Вся концепція побудована на Стратегії сталого розвитку-2030, а саме глобальній цілі ООН №3: «Міцне здоров'я та благополуччя». Компанія почала будувати у нових сучасних аптеках «Простори Сталого Здоров’я», а на «YouTube» відкрила «Академію Сталого Здоров’я»: https://www.youtube.com/watch?v=LHpDSnYXTpg&list=PLmmtHYf7TiCS2hsawYmiIrZirKclrghbH
«Простір Сталого Здоров’я» - це спеціальне обладнане місце, де клієнт може виміряти тиск, сатурацію, температуру, зарядити телефон, випити гарячого чаю. Це своєрідні місця піклування про українців. Але під Простором ми також розуміємо все приміщення аптеки. Щоб точно зрозуміти нову концепцію «Аптеки Доброго Дня», уявіть собі як заходите у світлу велику залу, де навколо розставлені полички з доглядовою та декоративною косметикою, вітамінами і БАДами.
Всього у мережі представлено 172 бренди косметики, і на 15 з них компанія має ексклюзивні права продажу. Країни походження три основних - Франція, Іспанія та Німеччина. Кожен з брендів має в основному натуральний склад і вдало конкурує з більш дорогими популярними марками. Серед ексклюзивних брендів - іспанські «Babaria», «Beter», «Lactovit», «Numee», «Original Botanic», німецькі «Dr. Scheller», «Bio:Vegane», «Sans Soucis», французький «Corine De Farme» та інші.
Крім того, в «Аптека Доброго Дня» представлена продукція власного виробництва «Ілан Фарм». Це великий асортимент якісних мінерально-вітамінних комплексів, зокрема, заспокійливих, а також майже всі категорії товарів першої необхідності, такі як - назальні спреї, шипучі таблетки від кашлю, антигістамінні, жарознижуючі, знеболювальні, для покращення травлення та ін. Крім того, є власна торгова марка «Добрий Денчик», під якою компанія випускає товари для дітей. Це дитячі крема, мармелад, льодяники з вітамінами та ін.
Варто зазначити, що «Аптека Доброго Дня» має зручний сайт та чат-бот для клієнтів. Власну кур’єрську, а також доставку «Новою» та «Укрпоштою». Доставлення «Укрпоштою» - безкоштовне від будь-якої суми замовлення.
Також «Аптека Доброго Дня» багато уваги приділяє соціальним та благодійним проєктам. Підтримала проєкт «Тактична медицина для захисників» від благодійного фонду Сергія Притули, донатила кошти на закупівлю ліків для цивільних громадян, які проживають на деокупованих територіях Херсонської області й навчання військових. Крім того, провела «Добрий збір для захисниць». Це спільна ініціатива АДД та громадської організації «Землячки», у рамках якої для жінок-військових зібрали кошти на комплекти літньої форми та відправили їм набори засобів гігієни та косметику.
Крім вищеперерахованого, компанія підтримала акцію UNFPA «16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства». Замінила логотип на фірмовий стиль кампанії «Розірви коло». Також на планшетах в аптеках мережі по всій країні транслювалось інформаційне відео. Кожен, кому це потрібно, міг просканувати QR-код та перейти на сайт «Розірви коло», щоб звернутися по допомогу.
У 2024 році компанія планує розширити партнерську мережу, щоб давати клієнтам ще більше бонусів та можливостей, продовжить формувати сучасні Простори здоров’я та краси, запроваджувати сучасні онлайн та офлайн сервіси.
«Ми віримо, що зовсім скоро змінимо ставлення українців до аптек, що ще більше людей підпишуться на нашу Академію у «YouTube», слідкуватимуть за собою заздалегідь, будуть здоровими та щасливими», - кажуть у компанії.
Сайт компанії: https://www.add.ua/