Чому в питаннях, що стосуються ділової репутації варто орієнтуватися на Західних підприємців? Уже хоча б тому, що їх досвід в цій області обчислюється сотнею з гаком років.
Погляньте, наприклад, на 10 ключових факторів, які обов'язково враховуються американськими фахівцями при оцінці ділової репутації підприємства.
Етична сторона. Єдність поглядів допомагає перетворити клієнтів в справжніх друзів. Але тільки, якщо компанія реально дотримується задекларованих принципів і цінностей.
Привабливість для співробітників. У будь-якій галузі є фахівці нарозхват. Перемагає той, хто зумів залучити їх до співпраці..
Фінансові показники. Тут важливо все. Від рентабельності до перспектив зростання.
Роль компанії на ринку. Гравці ринку діляться на лідерів, які його створюють і вдосконалюють, і послідовників, які змушені підлаштовуватися. Репутація перших завжди солідніше.
Ефективність управління. Цей фактор завжди корелює з високими фінансовими показниками і їх стабільним зростанням.
Соціальна відповідальність. Привабливість компанії, яка сумлінно виконує свої обов'язки перед суспільством і займається благодійністю помітно вище в свідомості споживача.
Клієнтоорієнтованість. Тобто, здатність правильно розпізнавати потреби клієнтів і максимально ефективно їх задовольняти.
Якість продукту. Якщо пропонований продукт недостатньо хороший, рано чи пізно клієнт піде до конкурентів.
Надійність і послідовність. Мало кому цікава компанія, яка, наприклад, постійно представляє нові продукти на шкоду якості підтримки реалізованих раніше.
Емоційна привабливість. Все вирішують почуття споживача. Якщо продукт або компанія йому несимпатичні, завоювати ринок не вдасться.
Як бачите, поняття ділової репутації в Західній економічній традиції складне і велике. Досягнутої глибини опрацювання досить, щоб вивчити предмет досконало і виробити безпрограшні стратегії.
Так навіщо ж сотню років танцювати на граблях, якщо можна скористатися досвідом тих, хто це вже зробив?
Бездоганною Вам ділової репутації та процвітання!